diumenge, 11 d’abril de 2021

Torna el Mil maneres

                                             

Hola famílies!

La cultura no para! I l'agenda familiar no para de créixer. El cap de setmana de Sant Jordi a Alcoletge, torna el MIL MANERES, amb cor rural i ànima cosmopolita. 





El MIL MANERES va néixer el 2020, una les esdeveniments més positius d'un any que guardarem tots a la memòria. Haver nascut en pandèmia, però, et fa especial: cor rural i ànima cosmopolita. Es pot ser més gran? 

Són 3 dies on les arts escèniques ompliran el poble amb unes propostes molt grans. 
    

Aquí en teniu tots els detalls.



INFORMACIÓ SOBRE LES ENTRADES
Surten a la venda el 14 d'abril.
Les entrades s’hauran d’adquirir de forma individual.
El preu serà de 2 € entrades dels espectacles de dia, excepte Labranza Kids que erà gratuït reservant cadira i 5 € les entrades dels espectacles del vespre.
Si el Festival s’ha d’ajornar a causa de la pandèmia es reemborsarà l’import de les entrades venudes.
Entrada gratuïta fins als 2 anys sense ocupar cadira.
Compra d’entrades a través de l’app Reserva Play o a l’apartat Milmaneres del web de l’Ajuntament d’Alcoletge (es recomana accedir-hi des del navegador Chrome).





Ja heu fet la vostra tria?  Què no us perdreu?

I ARA EL SORTEIG!
Amb col·laboració amb el festival, sortegem 4 entrades per anar a veure la FAULA DE L'ESQUIROL DE LA BALDUFA. Si hi voleu participar només cal que ompliu el formulari un sol cop. Teniu temps fins aquest dijous! Mooolta sort, famílies!