dilluns, 13 de novembre de 2017

Anem a recollir el tió a la Mitjana?


Hola!
Per segon any, i gràcies a AGIPA, tenim l'oportunitat d'anar a buscar el tió a la Mitjana, un activitat familiar molt bonica plena d'emoció!


Aquest any se celebrarà el diumenge 3 de desembre d'11:30 a 13:00 h al Parc de La Mitjana (àrea de la Carbonera, és a dir, a la zona de pícnic i joc al costat de petit llac). 



Per a participar heu de fer la inscripció on-line a la seva web, contestant unes preguntes i també, haureu de triar quin camí trieu. En funció de les edats dels nens i nenes, hi ha tres itineraris.


Uns dies abans, rebreu una carta per als nens i nenes on se'ls informa que han d'anar a buscar el tió per tal d'alimentar la il·lusió. 

El dissabte anterior es farà la recollida de tions al local d'AGIPA i, si alguna família no en té i en vol comprar un, tindrà l'oportunitat de fer-ho.

El dia 3 un cop pagada la inscripció simbòlica de 3€ i fer la donació per a La Marató de TV3 que aquest any està dedicada a les malalties infeccioses, s'entregarà un plànol a cada família amb les instruccions (molts senzilles i adaptades als nens i nenes) per a trobar el seu tió. 


 L'any passat el Roc i els seus amics van fer el recorregut curt. 


L'any passat vam ser més de 100 famílies les que vam participar i va ser molt bonic i emotiu. Veure la Mitjana, plena de famílies i nens feliços amb el seu tió, no té preu!

Us animo a participar-hi!
                       
                                                    FER INSCRIPCIÓ