Hola!
La tardor 2017 arrenca amb ganes, ja que a CaixaForum Lleida han preparat moltes i variades propostes i un super festival que no us podeu perdre!
EXPLORAR ANIMALS
Vine a explorar els animals invertebrats més espectaculars tan de prop que els podràs tocar. Insectes, aràcnids, crustacis i milpeus ens ensenyaran com caminen, salten o volen entre les nostres mans. Coneix com mai aquest misteriós grup d'animals.
En aquesta activitat es treballa exclusivament amb animals vius. Aquests animals són invertebrats artròpodes exòtics triats per l'espectacularitat, la mida, la forma i el comportament. En cap cas s'utilitzaran animals que suposin un risc per als nens o el públic familiar. Els animals triats per fer l'activitat poden variar segons l'època de l'any
CICLE DE CINEMA
Petits cinèfils vol ser una escola de petits espectadors, una cita per a totes aquelles famílies amants del cinema que volen contagiar aquesta passió als seus fills.
TITELLES AMB PIANO +3
La Companyia del Príncep Totilau presenta una proposta inspirada en els somnis i la música de Debussy. L'espectacle, amb música interpretada en directe, escenifica un somni imaginari en el qual Claude Debussy i la seva dona, Emma Bardac, viatgen a una illa fantàstica, on trobaran un seguit de personatges exòtics i peculiars que serviran de motiu d'inspiració al compositor. Prepara't, doncs, per somniar amb els ulls oberts, que la música per a piano de Debussy farà la resta perquè gaudeixis d'un espectacle ple de fantasia on tot és possible.
CONTE MUSICAT +5
Pell de llarinté, cua de tiré narra la història de la Kumbà i en Mamadou, que viuen en un petit poblat de la selva, al Senegal. A punt de ser pares, estan tan il•lusionats que faran el que sigui per complaure el seu nadó, com ara perseguir un lleó o la reina de les girafes. El conte és una al•legoria de les festes del naixement i dels noms dels mandinga. Tots els ingredients que el componen (festa, ball, alegria, naixement, cacera) es reflecteixen en aquest espectacle, que combina el fons fantàstic de la rondalla del conte i la realitat encara vigent avui de l'ètnia en el seu hàbitat tradicional. Es tracta d'un espectacle divertit i enginyós, ple de ritme.
SWING
Llestos per gaudir del swing més salvatge?
Shaki'n All et condueix a l'univers del swing, un estil del jazz consolidat la dècada dels anys trenta. Acompanyats d'artistes de diferents disciplines, ofereixen una actuació trepidant amb una energia contagiosa i molt de moviment. Et serà difícil quedar-te assegut!
EXPOSICIÓ
Calidoscopi és una gran mostra d'aparells òptics de diferents tipus i formats en la qual l'espectador participa manipulant diferents elements per crear imatges dinàmiques i harmòniques plenes de llum i de color. El resultat és una explosió fascinant de màgia, de sorpresa, d'art i ciència, concentrada dins d'uns simples prismes i fruit d'un joc de miralls. En la majoria l'efecte que s'obté és d'una bellesa efímera, atès que les imatges que s'hi visualitzen només poden romandre uns instants davant la nostra mirada.
El calidoscopi és un instrument òptic simple que produeix un efecte visual molt atractiu. No et perdis aquesta experiència tan personal i intransferible!
El calidoscopi és un instrument òptic simple que produeix un efecte visual molt atractiu. No et perdis aquesta experiència tan personal i intransferible!
I l'estrella de la temporada: el festival NANOArts, un festival que ofereix tot un dia de tallers, espectacles i activitats per crear i experimentar en família.
El festival es realitzarà els dies 7 d’octubre a CaixaForum Lleida, el 21 d’octubre al CaixaForum Girona i el 28 d’octubre al CaixaForum Tarragona.
NanoArts és el primer festival d'art en família. Una jornada en la qual es pot crear, experimentar, observar i jugar amb tallers i espectacles que confirmen que interactuar amb l'art proporciona una altra visió del món.
El festival ofereix una cita amb artistes, il·lustradors, poetes, arquitectes…, a través d'una gran varietat d'activitats que, des de diferents disciplines, ofereixen una visió polièdrica de l'art per alimentar la curiositat de petits i grans.
A més a més, hi trobarem:
. Espai de pícnic i descans amb àrea amb tamborets i taules de cartró.
. Racó de lectura amb una selecció de llibres per a infants de 0 a 10 anys.
. Espai de joc amb joguines variades de fusta per a infants de 0 a 3 anys.
. Racó de lectura amb una selecció de llibres per a infants de 0 a 10 anys.
. Espai de joc amb joguines variades de fusta per a infants de 0 a 3 anys.
ATENCIÓ: És una entrada única de 4€ per persona per a totes les activitats. Els socis del Club Super3 tenen entrada gratuïta però les entrades s'han de compra a la guixeta, no on-line (no us confieu!). Els menors de 3 anys no paguen.
Doncs ja ho veieu, tenia raó? Tardor plena de propostes i les que falten!
Com sempre, compreu les entrades JA que després volen!