diumenge, 13 de maig de 2018

Activitats familiars de la Nit dels museus!


Hola famílies!
Aquesta setmana va de museus doncs hi ha una doble celebració: dia Internacional dels Museus i Nit dels Museus!




Durant la setmana els museus de la Xarxa de museus de les terres de Lleida i d'Aran han organitat un seguit d'activitats i tallers que aniran relacionats amb les peces que s'han anar intercanviant. Demà segurament en faran la presentació i ho actualitzaré tot. 





El dissabte per la Nit dels museus tots els museus de la nostra ciutat han preparat alguna proposta però només algunes estan destinades al públic familiar. Tots els museus estan oberts de les 20h a les 24h. 

CaixaForum Lleida

Exposició Ramon Pichot. D’Els Quatre Gats a la Maison Rose
La primera exposició monogràfica dedicada a un dels artistes més desconeguts de l’art català de finals del segle XIX i començament del segle XX, Ramon Pichot, autor d’una obra singular i personalitat clau en l’estudi sobre el modernisme català.
A les 17.30 h
Visita taller adreçada al públic familiar +4 



Centre d’Art la Panera

Exposicions
Juan Pérez Agirregoikoa. 38 de julio-37 de octubre
Juan Pérez Agirregoikoa. It’s not you. It’s me
Tinta Fresca. Fons d’edicions especials
 del Centre de Documentació de La Panera.
Brosmind, Raimond Chaves i Gilda Mantilla, Estanis Comella, Mery Cuesta, Pauline Fondevila, Ana Garcia-Pineda,
Abigail Lazkoz, Aldo Urbano, Fernando Renes, Francesc Ruiz i Martín Vitaliti.
NOA/NAO. 2.0. Estudi 131.gd
A les 19.00 h i 20.00 h
Activitat familiar al voltant de l’exposició NOA/NAO. 2.0
Cal fer reserva prèvia trucant al 973 262 185. Places limitades.

Us deixo aquí totes les activitats que de ben segur també podreu gaudir amb els més petits. 




Ja ho veieu! no tenim excusa per endinsar-vos amb els més petits amb les aventures que ens plantegen els nostres museus.