El proper diumenge 25 a les 12h en el marc de les Festes de Tardor, els Castellers de Lleida organitzen una diada castellera amb els Capgrossos de Mataró i els Xicots de Vilafranca.
A la seva web trobareu totes les seves activitats i informació sobre el món casteller i un munt de coses més.
Per anar preparant la festa he pensat en un seguit d'idees per als més petits.
JOC EL NAN CASTELLER
Foto de http://productesdelaterra.cat
El podeu trobar a Lleida també a Abacus i alguna altra botiga. Hi ha el joc de 20 i el de 40 peces. Al Roc li encanta un cop carregat el castell que faci llenya ;-)
Ara també vénen adhesius per personalitzar-los.
Foto de http://productesdelaterra.cat/
PUZZLE
De la mateixa empresa, hi ha el puzzle. Puzzle reversible: un puzzle gegant per davant, un colorejable per darrera i un Nan real per jugar, diversió assegurada!
Foto de http://elnan.cat/
CONTES per a pintar
Aquí teniu dues propostes per als més artistes.
Ed. La Galera
Ed. Susaeta
CONTES per a llegir
Ed. Susaeta
VINIL MEDIDOR decoratiu
Aquesta fantàstic medidor es pot pintar amb els colors de la colla de la vostra ciutat. El podeu comprar a http://samaterra.cat/.
Si voleu endinsar-vos en aquest món o aprofundir-hi, us recomano el lèxic editat pel consorci de la normalització lingüística AQUÍ. És una guia didàctica molt intuitiva i senzilla, ideal per als més curiosos!
Descarrega el PDF!
Què tal? Esteu preparats? Jo ja sento les gralles!
Descarrega el PDF!
Què tal? Esteu preparats? Jo ja sento les gralles!